Backpacking

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
Gesloten
idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Backpacking

Bericht door idk » 20 mei 2018 20:23

Ooit was er een topic rond backpacking, maar dit zit ondertussen in het archief.
Ik ga dit onderwerp toch eens opnieuw proberen aansnijden.

Zijn er forummers die graag de natuur intrekken (alle bagage op de rug en wandelen of alles op de fiets) of verkiezen jullie eerder een 'luxe-vakantie'?

Wie gaat er graag met de rugzak + trein of rugzak + liften op stap?

Ik ben benieuwd wie graag eens op een alternatieve manier op reis gaat!
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Hombie
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Backpacking

Bericht door Hombie » 28 mei 2018 15:27

Het is al even geleden, maar de scouts heeft toch een appreciatie voor low/geen budget gaan rondterten bepakt en bezakt meegegeven, en we hadden even de traditie van een jaarlijkse ardennentrektocht te doen met vrienden, hoewel ik er ook een aantal heb moeten missen en dat steeds moeilijker te organiseren blijkt nu een deel van de groep werkt en de rest allemaal iets anders studeert.

Dus het is even geleden, maar ik zou wel graag nog es gaan trekken, moet niet ver zijn, liefst gewoon vergezelf van vrienden, mss een rantsoentje drank in de rugzak en geen al te vaste concrete plannen behalve wat kilometertjes doen en zien waar onze tenten belanden 's avonds :p
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

Gesloten