reis naar Warschau

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
Gesloten
neel
New user
New user
Geslacht: Vrouw

reis naar Warschau

Bericht door neel » 05 aug 2015 22:59

Ik zou tijdens de intersemestriële vakantie naar Warschau op reis willen met mijn vriendin.
Het enige wat ons tegenhoud is het feit dat Polen nu niet bepaald een holebivriendelijk land is.
Is er hier iemand die er ervaring mee heeft, advies heeft, weet of het in de stad Warschau minder erg zou zijn, ...

Graag jullie mening :)

Neel
Anything is possible,
if you imagine yourself in another dimension.
Create your own reality.

make.me.smile
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: reis naar Warschau

Bericht door make.me.smile » 06 aug 2015 02:06

Hey!
Ik ben onlangs naar Polen geweest om de concentratiekampen te bezoeken. We zijn toen ook in Warschau geweest, ik persoonlijk vond het wel een mooie stad! Holebi vriendelijk... Daar durf ik eerlijk gezegd niet op te antwoorden want het was een eindejaarsreis dus het is niet dat we daar rondliepen met koppels...
Maar zeker en vast de moeite om naar toe te gaan (zeer goedkoop btw) je hebt daar eten in een chique restaurant waar je in Belgie nog geen aperitief voor hebt :)

Beschuit
New user
New user
Geslacht: Man

Re: reis naar Warschau

Bericht door Beschuit » 20 aug 2015 17:16

Hey Neel,

Als ik jou was zou ik mij daar niet al te veel zorgen over maken ;) Ik ben in maart nog in Warschau geweest met twee vrienden die ook homo zijn en ik vond Warschau een hele leuke en veilige stad. Polen mag dan wel niet het meest holebivriendelijke land van Europa zijn, maar veel verschil met hier heb ik eigenlijk niet gemerkt. Het enige wat ik mij nog kan herinneren was dat we op straat toevallig het woord "gay" uitspraken en een vrouw gewoon eens omkeek en daar is het bij gebleven. Voor de rest is Warschau een hele aangename stad en ook heel goedkoop, zoals hier al werd gezegd. Als ik jou was zou ik gewoon gaan ;)

Gesloten