Op reis? [3]
-
- New user
- Geslacht: Vrouw
Re: Op reis? [3]
Volgende week een paar dagen naar Engeland: Oxford en Cambridge bezoeken
Ik zie het zitten!

a woman without a man is like a fish without a bicycle.
wil wel eens Italië aandoen, maar iemand een idee hoe je de italianen als volk ervaart? en de mannen daar;-)
-
- Senior user
- Geslacht: Man
Binnen iets meer dan 12u zit ik op een vliegtuig richting Kreta. Daar plan ik niet veel meer te doen dan slapen, even rondslenteren of strandhangen, meer slapen, museumpje doen, en nog slapen. Het was mij vooral om de temperatuur te doen, meer dan de locatie 

Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.
-
- Experienced user
Albanië! Deze zomer.
-
- Regular user
- Contacteer:
Een relaxreisje naar Kreta, een citytrip naar Praag en een roadtrip naar/door Italië
Ciao bella
! Dit is waarschijnlijk de laatste lange vakantie in mijn leven, dus profiteren is de boodschap.

"Aangeraakt door de liefde, wordt iedereen een dichter." - Plato
-
- New user
Vanaf deze zaterdag eindelijk naar California om twee maanden vrijwilligerswerk te doen. Captain Funtimes. :3
BLARGH BLARGH BLARGH?
-
- Forum addict
Na de examens gaan kamperen 
ik hou ervan om met de tent weg te gaan!

ik hou ervan om met de tent weg te gaan!
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt
-
- Experienced user
- Contacteer:
Eind juli 4 dagen naar Parijs
en heeeeeeeeel de maand augustus met de auto naar Andalusië
en heeeeeeeeel de maand augustus met de auto naar Andalusië

The best dreams happen when you're awake.
Ik ga met mijn schatje en ons kleintje naar hetzelfde hotel als vorig jaar, was goed bevallen. Kan niet wachten tot we richting Benidorm gaan! Nog 9,5 week...
3 weken naar de Provence in Frankrijk en 1 weekje Rhodos! 

Het leven begint vandaag en elke dag opnieuw, hoe je het ook draait of keert, wikt of weegt!
-
- Forum addict
Van 21/6 tot 24/6 met de tent naar Holland, EUIJ!
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt
In juli ga ik naar Pula, Kroatië, met mijn persoonlijke vrouwelijke fangroep.
Go bang your head against the wall. Only boring people are bored.
-
- Experienced user
In juli ga ik naar Split, Kroatië voor een week. Gecombineerd met 2 dagen Ultra Music Festival.
In september ga ik waarschijnlijk voor een dag of 5 naar Belgrado, Servië. Ik ben er 2 jaar geleden al geweest voor een week en een kennis van een vriend heeft ons geïnviteerd om de stad eens echt te ontdekken. Ik kijk er wel naar uit.
Ondertussen ben ik ook begonnen met de road trip langs de westkust van USA te plannen. Dit zijn plannen voor 2014!
In september ga ik waarschijnlijk voor een dag of 5 naar Belgrado, Servië. Ik ben er 2 jaar geleden al geweest voor een week en een kennis van een vriend heeft ons geïnviteerd om de stad eens echt te ontdekken. Ik kijk er wel naar uit.
Ondertussen ben ik ook begonnen met de road trip langs de westkust van USA te plannen. Dit zijn plannen voor 2014!

When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.
-
- I have no life
- Contacteer:
3S schreef:In juli ga ik naar Pula, Kroatië, met mijn persoonlijke vrouwelijke fangroep.

OT.
In juli een weekend samen met zus, schoonbroer en lief mijn ouders achterna reizen in de Loire
en in augustus een verlengd weekend Amsterdam.

Spoiler! :
Fluctuat nec mergitur
-
- Regular user
Ik ga de eerste week van Juli naar de Beekse Bergen in Nederland. Bedoeling is om daar het Safaripark te bezoeken. Met de auto tussen de giraffen, leeuwen, apen,....
Verder zien we nog wel, afhankelijk van het weer, of we een fietstoertje kunnen maken en de omgeving verkennen.
Eigenlijk was dat de bedoeling niet maar ik was aan't oppassen voor mijn buurmeisje en ze was ronduit aan't vertellen tegen mij dat ze op reis zou gaan en toen ik een beetje mee ging in het verhaal en zei dat ik jaloers was, had ze dat natuurlijk ook zo tegen haar ouders gezegd! Kindjes hé
Maar goed, ondertussen was ze er zelf zo op gebrand dat ik zou meegaan! 
dus voila! 't Wordt wel tof, denk ik.
In Augustus ga ik samen met mijn lief gaan Backpacken in Thailand! 3 weken joehoe! Kijk er superhard naar uit!
Verder zien we nog wel, afhankelijk van het weer, of we een fietstoertje kunnen maken en de omgeving verkennen.
Eigenlijk was dat de bedoeling niet maar ik was aan't oppassen voor mijn buurmeisje en ze was ronduit aan't vertellen tegen mij dat ze op reis zou gaan en toen ik een beetje mee ging in het verhaal en zei dat ik jaloers was, had ze dat natuurlijk ook zo tegen haar ouders gezegd! Kindjes hé

dus voila! 't Wordt wel tof, denk ik.
In Augustus ga ik samen met mijn lief gaan Backpacken in Thailand! 3 weken joehoe! Kijk er superhard naar uit!
-
- Experienced user
Ik ga tien dagen naar Frankrijk met een 30tal vrienden (en niet-vrienden, maar die wel bij de groep horen natuurlijk), en ik doe een citytrip naar Berlijn met een goede vriendin. Ondertussen ben ik ook meegevraagd naar Londen, maar ik vrees dat mijn portefeuille dat niet zo fijn gaat vinden, dus daar twijfel ik nog over.
Moest ik het geld en de tijd hebben zou ik een maand lang gaan trekken door Oost-Europa of Azië. Dat staat op de planning voor later in ieder geval, samen met een roadtrip door Amerika!
Moest ik het geld en de tijd hebben zou ik een maand lang gaan trekken door Oost-Europa of Azië. Dat staat op de planning voor later in ieder geval, samen met een roadtrip door Amerika!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!
-
- Regular user
Doorverwezen naar hier, meld ik trots mijn citytrip Amsterdam in juli.
(Nog nooit geweest. Jaja, schandalig.)
(Nog nooit geweest. Jaja, schandalig.)
ik ga deze zomer in Juli naar Italië samen met mijn ouders. we bevinden ons 100 km van het romantische Venetië
dit is de laatste keer dat ik op reis ga samen met mijn ouders . Dan mag ik met vrienden of alleen op reis volgende zomer
vorige zomer ben ik naar kroatië geweest da was een echt top land 

just be yourself ! :)
Dit jaar ga k voor eerst sinds 2 jaar met mijn ouders een rondreisje maken door vs en Canada voor 2 weken midden tot eind juli en in augustus ga ik met mijn beste vriend 3 dagen naar de zee en met andere goede vriend nog begin september naar Berlijn voor 2 dagen!
En vorig jaar ben k naar Kroatië geweest en idd topland! Wil nog eens naartoe gaan!
En vorig jaar ben k naar Kroatië geweest en idd topland! Wil nog eens naartoe gaan!

-
- Meest begeerde vrijgezel 2017
Voor het eerst in mijn leven op een argeloze zon-zee-strand vakantie naar Toulon, in Zuid-Frankrijk. Benieuwd wat dat gaat geven.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.